Dagen med namnet hemsk. . .

Hej som sagt var vi iväg t nya shoppinggrejen idag, och det var hemskt, elr nej. Inte dem första 2 timmarna, men sen bröt helvetet lös, eller nä, men jag vet inte hur mycke jag kan säga. Men vi fick stressa som dårar  . Och hon hade sin cykel med sig så vi fick kämpa för att få in cykeln i bilen. osv osv. ;( Men jag tänker inte säga varför vi stressa, före första blire mycket att skriva och sen så gällde det ju Vanessa så hon kan ju säga det om hon vill :)
Jag köpte inget (var precis på väg att köpa en munkjacka när vi fick börja stressa) , men jag ska beställa lite saker från hm idag istället, allså skinnbrallorna och t-tröjor :D

Nu så ska jag byta om till mjukiskläder och sen så ska jag se på fångarna på fortet och äta lite choklad. ♥



Imorgon blir det stallet, så då skriver jag som vanligt inte. På söndagarna får alltid bloggen lida ;/

/////////////////////////////////////////////// FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback