Dagen !

Hej hej ! :)
Felicia här, man kan inte säga att det har hänt nått speciellt idag direkt, i skolan hade vi so (hisoria) , fast det var bara en lååång genomgång av romariket, och sen började vi komma in på när romariket dog, och sen fick vi jobba med ett häfte också. Och så fick vi reda på att vi ska ha prov på det :,/ , dags att träna haha.
Och sen hade vi lite lego, där vi nu sitter fast (IGEN) pga att vi skickade ju ett mail till några, men dem har inte svarat dessutom har vi skickat från vanessas mail och hon är sjuk, så det är kört . O.o .
Sen var det tydligen teori på idrotten :o :( buhuh.
Och så hade vi musik.
Och så fick vi sluta en halv timma tidigare, wiihoo. :D ♥

Och imorgon är det matte och eget arbete i skolan har jag för mäj, så då måste jag verkligen ta igen. ;P
Och så får jag ta hem och jobba över helgen, fast jag vet inte om jag hinner, för vi har engelska glosor till måndag och spanska glosor till tisag. . .


Jag, tagen med mammas mobil.

Nu ska jag städa min garderob som ser ut som ett bomnedslag, juste på tal om kläder kom min beställning idag, skinnbrallor, tuber hallsduk och
en jacka.

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback