Bubbel

Hej. Idag har det inte varit min bästa dag och sådär. . .:/
Det händer ju saker utanför bloggen också. Jag är mkt förkyld, pipet i huvet (som jag kallar det, annars tinnitus) är så högt ! :( Men så blire när jag blir sjuk. Nu sitter jag här i min ensamhet och dricker te. ♥ xd
Det är så truukigt att skriva om vad man gör när man är sjuk för man gör ju inget! :o
Senare ska jag och pappa se nån skräckis som han hyrde tidigare idag.

Vem såg `den som dräper` igår??? De gjorde jag hihi, bääst ju! :D Min nya favvoserie, elr deckare. Vad man nu ska säga. Jag har aldrig gillat typ beck elr wallander , men denna var bra. :]

Till Vanessa: Lägg ut bidlerna från dagen då du smittade mig, du vet, höstbilderna?

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback