tråkigt

Har så tråkigt

Vad har du för TV-kanaler?
Många, haha. Men mina favvisar är TLC och tv 4 fakta.

Har du åkt moped någon gång?
Nej, men motorcyckel.

Har du busringt någon gång?
Ja haha

Har du fått felparkeringsböter?
Efterssom att jag inte kör bil, så nej.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nejj , jag har inte gjort och tänker aldrig göra.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA blir det väll då. . .eller ?

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Jag vet inte. .. ehm nej, jag vet inte.

Kan du alla orden i nationalsången?
Vadå alla orden? Jag kan väll låten, så då kan jag orden ? Haha.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Allt för min syster. . .Rekomenderas!  Det är en tjej som får cancer och så där, den gick på fyran i Lördags :)

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med vanessa, donken haha.

Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad

När röstade du senast?
Nått i skolan antar jag.

När åt du en hemodlad tomat sist?
Åh, jag vet inte, nån vecka sedan kanske. . Senast jag var hos mormor.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope, bara rosetter och medaljer, och rosetterna har jag vunnit med hunden.

Klarar du att tanka själv?
Man stoppar väll bara in kortet, slår koden, tar den där  grejen och tankar?? Haha xD

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Yes

Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi

Vad var det senaste du handlade?
 , halloween grejer.

Har du kräkts offentligt?
Nej

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Kanske

Har du ringt något betalnummer?
Många gånger.

När besökte du ett sjukhus senast?
Vet inte, nån vecka sedan kanske.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Jag brukar läsa.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag lever ! Hahah ;)

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback