Tja!

Hej, felicia här.
Idag har det varit en ganska jobbig dag för vi har bråkat med en vän. Men jag brukar itne haka upp mig på sånt, även om jag är i osämja lixom, jag går ju inte tänker på det direkt.
Så Vanessa och jag gick en promenad i höstvädret (hon rymde från sitt kalas haha xD ) och ringde till personen , fast vi kom ju ingenstans direkt. Men sånt är livet. Jaja så det var inte särskilt kul i skolan, fast på vägen hem stannade Vanessa och jag och köpte lite gottis godis. mmm. ;P ♥

Jaja , nu är jag hos pappa. Ikväll klockan 20.00 kmr det va ett program om jehovas vittnen, allså programmet heter sanning och konskvens, så alla ni som är intresserade av religon kan ju kolla på det. Vanessa och jag ska sitta bänkade haha. :) På trean.

Imorgon kmr ödlan hem, då ska Vanessa komma och titta har jag bestämmt ! Haha, vi vet inte riktigt vad han ska heta än bara. . . .. tips ? :)
// Felicia

Kommentarer
Postat av: Rose Jaber

Jag sa att jag ville bli vänner, men ni sa vi vet inte....

2011-10-13 @ 07:21:44
Postat av: Angelica

Den kan heta store :D men annas hittar ni ju på något själv

2011-10-13 @ 15:37:14
Postat av: Angelica

Den kan heta store :D men annas hittar ni ju på något själv

2011-10-13 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback