This day!

Tjenare! Nu ska jag berätta om min minst sagt dåliga dag..  :o
Först imorse så gick jag upp vid 20 över 7 (brukar gå upp 20 över 6) för att jag trodde mamma skulle skjutsa mig, menigen hade jag missuppfattat, så då fick jag stressa som en jävel.
Sen blev det krångel för jag skulle hem, men hade låst in min nyckel, då skulle jag till mormor istället  (som bor granne med vanessa). . Men jag är mörkrädd, så jag vågad inte gå 20 m till mormors port, så då sprang jag upp till vanessa och frågade henne om hon kunde följa mig typ5 meter ut (hahahah) så ja, då kom jag upp till mormor till slut :o :( :) ♥♥ Tack till dig VAnessa ♥ :) hehe

Men annars så vare kul i skolan, idrott! :D

Imorgon äre fredag!!! happy face! Då händer det mkt.
Och för att fira det så får ni 2 mkt bra låtar, som ni säkert har hört 100000 gånger, men skadar inte att höra igen ;P



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback