Tattoo

Hej igen.
Jag sitter och funderar på tatueringar . .Jag har alltid vetat att jag vill tatuera mig, allså när jag blir äldre. Och för 2 år sedan kom jag på att jag ville ha en hundtass, med min ena hunds födelsedatum under, allså jag har 2 hundar men det är en som är min. Sen så har vi haft flera hundar innan, men jag kan inte ha 5 hundtassar. haha.
Nej, men det ska jag göra, på skulderbladet eller i nacken. ♥

Men inte en sån hundtass, utan det ska ju vara min hunds, man får ju pensla på färg på hundens trapdyna så får hon gå på ett papper, fast jag vet inte riktigt om det går, för trampdynan är som en svamp, den drar lixom in vattnet om man har vattenfärg.. . hhmm.
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback