Rubrik, nej tack.

Tjena mittbena, jag kmr alltid igång med bloggandet på kvällarna :].
Jag har STORA problem här, jag glömde att jag och Sarah ska dansa imorgon, Vanessa, ingen stan! Även fast jag egentligen måste, för brorsn fyller år imorgon (ödlan var en present från mamma). . .;o
Men jag kan kanske klämma in stan ??? På rasten haha. .. nej, det finns väll nå kuligt på coop, asmycke godis kan han få?? :D hahah.
Ja, han får candy och nån kul grej på coop, jag får gå dit på rasten.

Hon kollar i kors !

Nu hare inte jag nå mer att säga, har bajskorvstråkigt. Försöker skicka sms till Vaness men hon svarar inte :o . . .jaja, bara så du vet så åker jag buss imorgon. . .Så du kan ju komma imorgon bitti.

Vi höres.
// FELICIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback