MIn dag (:

Hejsan, min dag var jättebra, jag orkar inte skriva så långt för jag håller på o sommna, är så himmla trött ! hehe, och imorogn ska jag upp tidigt för det är ju ridning. . . Aja vi tränade apportering, på lanad, och sen på slutet var vi lite i vattnet och så var vi i huset och pratade , roligt ! :D ♥

Såhär såg jag ut igår, idag hade jag regnbrallor och under regnbyxorna hade jag skinnbyxorna, gud hur tänker ajg, såkalrt det gick hål i dem. och munkjacka haha.




MIna nya skinnbyxor, som de redan är hål i haha.


Byxorna från hm, tröjan från rom.


Aja nu ska jag fortsätta läsa apportören, hundsport och engelska springer spaniells klubbens tidning, vad jag vet så tror jag inte att dem här tidningarna finns att köpa i affären men ni kan ju prenumenera som jag, fast det är ju onödigt att gå med i springer spaniel klubben och apportörtidningen om ni inte vill läsa massa resultat från tävlingarna ;)



// Felicia

Kommentarer
Postat av: Rose Jaber

Finns det en affär som heter rom?

2011-10-02 @ 09:42:40
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback