Liten snabbis :P

Hej alla! :)
Det är reklampause på fyran nu, allså jag kollar på pengarna på bordet, så jag kastar in ett inlägg. Visst har jag bloggat bra idag? ;) Jag hatar alla pauser! :o Juste, jag sa fel förut, outsiders är imorgon, bara så ni vet :) hehe.
Jag ska nog ta fram matteboken och göra några tal elr iallafall kolla igenom det gamla kapitlet för vi ska ha prov på fredag, och så ska vi ha prov om antiken och forntiden, så det ska jag kolla på imorgon fast jag är ganska säker på det :]

Jaja, nu ska jag dra mig ifrån datorn. . .Ni får ett musiktips, denna låt spelas ju på radion 10 gånger i timmen men jag gillar den för att det är lite fiol med, lite unikt. .. Om det nu är fiol med, men jo det är det ju, elr en variant av fiol iallafall¨. xd :)



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback