Houiahaha :D

Nu kan jag glosorna och är tyyyp klar med matten, bara svenskan kvar men det gör jag vid frukostbordet imorogn bitti :) . .. Så nu är jag ganska nöjd.
Oj herre gud filip och fredrik började för 10 minuter sedan! :o Haha, det är säsongspremiär idag ;P ♥.♥
Det är fan bäst.


Det här är en av katterna som dem har, allså dem har 2 katter och en hund, denna katt hade jag kunnat tagit med hem allså, haha, den är så gullig och dessutom är det den första katten som jag träffat som jag inte är allergisk mot, så nu vill jag skaffa katt, och hunden går bra ihop med katter så det är nog inte så liten chans att det blir katt hehe ♥

// Felicia

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är hon söt? Du kan ju komma upp i göteborg lite mera!! Hehe:) Hajj då ses i vår när bebisen kommer //Angelica

2011-10-24 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback