Hej!

Tjollahopp! :D
Idag har bloggen verkligen fått lida, sorry! :(
Men jag har inte haft tid, efter skolan åkte jag hem till Sarah, sen vid 5 åkte vi till dansen, sen efter dansen hämtade mamma oss och så lämnade vi Sarah hemma hos henne, och sen åkte mamma och jag till ica och köpte godis, elr snarare sagt jag köpte godis till min bror för han fyller ju år. . . Och sen åkte vi till mormor, och där åt vi mat och firade brorsan. . Och nyss såg jag Tex äta en syrsa, en levade skräckfilm haha, allså syrsan levde :(
Jaja ödlan är skitsöt den somnade i mitt knä, och jag säger för övrigt aldrig hans namn utan han heter typ ``ödlan`` hehe.

Jaja dagen var lykad i vilket fall, dansen var skoj, så vi ska fortsätta.
Och i skolan så vare matte, lego, ea, och nått jag inte minns haha. x'D

Nu ska jag äta center, bye!
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback