Hej bloggen!

Hej hej! Den här helgen har jag knappt bloggat, men som sagt har jag varit i Göteborg. Det var kul där iallafall, igår åkte vi till ett shoppningcenter och sen softade vi typ och hoppade studsmatta och så där (vi bodde hos kusinerna :D ) och idag åkte vi skridskor. JAg ska visa bilder senare elr imorgon.

Sen när vi kom hem var jag skitstressad för att jag ligger efter i lite allt möjligt i skolan, men nu har jag suttit med matte i 1 timme och är lite lugnare, så nu när jag har skrivit det här ska jag träna på engelska glosor och sen ska jag göra en svenska grej som går ganska fort tror jag ;)

Längtar tills på onsdag, då ska Vanessa och jag dansa, efterrsom att jag var sjuk förra veckan så dansade jag inte på Onsdagen elr fredagen, och inte red jag idag heller :o :( Snyyft.

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback