Halloween

Okej, ett till inlägg angående halloween haha.
Nyss pratade jag med Vanessa om det och vi funderar på att sy våra dräkter, dels för att det blir lite mer unikt allså ingen annan kmr ha en likadan dräkt och det är kuligt att sy, bara vi hinner så. :)
Så på måndag far vi till stan och köper tyg, och tillbehör, smink, smycken, knivar osv hehe. :D
Vanessa och jag inte bestämmt oss om vad vi ska va än, det som har kommit på tal är, älva, docka (det ska jag va!) , spöke, lie, grekisk gudinna (tkr jag vanessa ska va), häxa och massa fler! ;) hehehehhe.

Jag skriver seeenare! :))))
//////////////////////////
////////////////////////
)))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))
Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback