gråt ut men glöm inte att det finns en dag imorgon också




bilder från igår , lite suddigt men det får duga :)

Idág har jag varit hemma från skolan och måste nu göra klart min matte , men som tur är är det bara 2/1 tal kvar tills jag är klar med betinget , måste även ha engelska glosorna . Om nån som läser det här har dem skriv i en kommentar , blir superglad då !! :) var sjuk i måndags så fick dem inte :S Jag hoppas såklart att jag blir bättre så kan jag gå på stan imorn , ska isåfall prova en glittrig stickad tröja och byta ut en annan stickat tröja till XS , S var väldigt stor . Vill även ha en ny kamera :,( , den är suddig den här , blir inge kul och lägga ut bilderna då , så får önska i jul eller nåt !! // Vanessa


Kommentarer
Postat av: rafel

Bad Nellie att skriva ner de på facebook, 7b

2011-10-14 @ 20:02:54
URL: http://rossie.devote.se/
Postat av: vanessa

tack !!!

2011-10-15 @ 13:04:17
URL: http://vaniziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback