God dag, god dag. :)

Hej felicia här. .. De har vart asstressigt hela morgonen, först åkte vi t stallet, sen var jag med på malles kalas i 1 timme sen fick jag skjuts hit, och här finns det skitmkt att göra haha.. . Vi ska ju ha en överraskningsfest för mormor klockan 4 (hon fyller 70), och det kmr 25 pers. Nyss var mammi och jag och handlade vi hämtade bland annat ut min vinterjacka och min nya mobil. Jaja, nu ska jag stryka mina kläder som jag ska ha på mormors fest, ni får se bilder sen. ☻

Vanessa och jag ska gå och ta ett till hål i örat snart igen, ingen av oss kände nått igår, fast jag som är stickrädd var skiträdd innan :( :,( Men det blev jättefint ! :D ♥


// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback