God dag, god dag.

Tjena mittbena ! =)
Whuuuts up? Nyss åt vi foodie, soppa. Gott,gott.
Jag har sprudlande energi, jag tog en alvedon för en stunde sedan så jag är typ så här : houlabbubbaila!!! :D Haha, jag har ju typ inte gått ut på hela den här veckan. . .:( Sad face.se
Men jag tror faktist att jag är på väg att bli frisk, elr allså jag är mkt förkyld. O.o

Jag ska internetshoppa nu, lite halloweengrejer. Elr nej, ska nog vänta, måste prata med Vanessa. Vi har ju nämligen lite planer. Moahah. ;)

Nu så ska jag läsa och ta det lite lungt, sätta på nån gammal film kanske ? Jo, jag ska nog se the horse whisperer, den är as as as bra, allså nu kmr ju ni säkert tro att den bara handlar om hästar, , ,men det är en sorglig film som handlar om 2 tjejer som är ute och rider, den ena tjejens häst (med ryttare på ryggen) springer ut framför en långtaradare, och ja, ni fattar. Sen handlar den om vägen tbx. . . En jättefin film. ♥ Här och nu rekomenderar jag alla att se den. Den är 3 timmar.



// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback