Eeh god morgon?

Hej hej, jag sov ganska bra i natt. Jag ska till mr doktor senare så jag kan få lite medicin mot öronen, har ont som in i helvetet.
Just nu är det nån rörmokare här i tvättstugan, jag vet faktist inte vad han gör haha, jätteakward O.o Mamma e ute med hunden, så han och jag är själva här, fast han är ju i tvättstugan och jag i vardagsrummet.

Juju, jag kan inte sluta tänka på halloween, hahah. Jagsmiderplaner.se x')
Jag ska kanske vara pippi långstrump (mycket läskiigt va?) Elr som jag sa, dockan. . . 

Jag har inga bilder att visa så jag rotade fram dem här, dem låg ganska långt bak i arkivet. Allså mitt rum var skitfult då pga att vi nyss hade flyttat dit, nu är det mycket finare. Pappa har målat om det osv.









haha, det här var förra året, när vi höll på o fixade oss, här hade jag inte satt på mig kläderna än, fatatr inte varför jag inte tog bild när det var klart.

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback