At home :)

Hej hej ! =)
Felicia här, jag är skittrött, puh, Vanessa och jag sprang på stan i timmar haha, kmr ju få träningsvärk hehe, nej då men vi var lite över allt, biblioteket, alla leksaksaffärer i stan för vi skulle shoppa halloween grejer, hm och så var vi in på donken ;) Kul dag. Vi ska sy på Onsdag istället, innan dansen.

Aja i skolan var det kul, på legot skrev Vanessa och jag om en text och jag tycker att det gick väldigt bra (stolt över oss) haha, sen så vare engelska förhör, och det gick väll bra, men sen kom läraren med 1 gamalt förhör till mig och 2 till Vanessa för vi har ju vart sjuka och vi hade glömt bort allt typ haha x) :(

Ikväll är det många bra program, outsiders, den som dräper och pengarna på bordet. :) hihi.


Det här var det jag köpte, men vi ska ju sy också.


och böckerna jag lånade.


Trött hund.se ♥♥♥♥♥♥♥ :D

Jag ska lägga ut dagens senare, nu ska jag äta, pasta med skinksås.
// Felicia

Kommentarer
Postat av: rafel

HAHA åt också det! Fina saker! :-)

2011-10-24 @ 18:52:30
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback