Äntligen säger jag bara !

har suttit med läxor  , skrev om alla antiken frågor snyggt och fint och så det blev helt rätt , sedan gjorde jag svenska häftet jag har missat , men måste träna på mer antiken nu om jag orkar , så jobbigt :(
Rafel sa att det var på Måndag men jag tror det var på fredag vi har testet ?? :o Anywayys så har klockat bara ruuunniit iväg men det är bara bra är så taggad inför måndag , haha vet inte varför :P antagligen för att ¨det inte varit någon skola på en vecka och så sätts skolan igång igen , jag hatar ju Måndagar men inte nu ! !   på fredag är det  halloween ^^ :D <3



förra julen


//vanessaaa


Kommentarer
Postat av: Refflan

auw så söt!

2011-10-22 @ 21:05:54
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback