16/10, Söndag.

Hej hej.
Jag kmr nog inte blogga så mkt idag. . .elr så kmr jag det haha, jag är i vilket fall sjuk. Vanessa smittade ner mig med sin förkylning igår, och då fick jag öroninflamation (som jag alltid får vid förkylning).
Och 39,6 graders feber :( , men nu har jag tagit alvedon och mår ganska bra, och så har jag haft öronsalvan i öronen.
Fast det blev ingen ridning för maj, tyvärr. :,( snyft.

Mamma och hunden är ute och plockar svamp, både hunden och mamma har stoort svampintresse (och jag också egentligen, fast jag följer nästan aldrig med o plockar) så dem 2 har gått en kantarellsökskurs och Bianca är skitduktig, hon hittar faktit kantarellerna, fast hon brukar råka trampa på dem när hon springer fram till dem. . :)
Hoppas dem kmr hem med mycket svamp, ä sugen på kantarellmacka.

< Svampdrottningen! :D ♥♥


Det här plockade vi nån dag i sommras.


Och det här plockade mamma för ett tag sedan, om dem kmr hem med någon svamp så kan jag visa haha. xD
Nu ska jg sova lite. Skriver väll sen.
// Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback